viernes, 29 de noviembre de 2013

Nire bizitza



Kaixo, nere izena Jon Cuadrado Arrondo da. 13 urte ditut, baino laister 14 urte beteko ditut Abenduaren 21ean. Betidanik Beasainen bizi izan naiz nere gurasoekin eta nere bi anaiekin, Eñaut eta Unai. Baita ere dortoka bat dauket eta bere izena Filomena da, eta Errekarte kalean bizi naiz. 1999ko Abenduaren 21ean jaio nintzen, Donostiako hospitalean.  

Alkartasuna Lizeoan ikasi nuen 6.maila arte eta ondoren Loinazpera joan nintzen. Orain DBH 3n nago. Nere denbora librean mobilarekin ibiltzen naiz nedo lagunekin ateratzen naiz kalera. Gehien gustatzen zaitena musika da.

Oporretan Cambrilsea juten naiz nere familiarekin eta denbora aprobetxatuz Port Aventura juten naiz eta hondartza ere bai. Normalean 15 egunetarako joaten gara eta beti nere gurasoen lagun batzuekin juntatzen gara. Edozein beste egunetan, txangoak egiten ditut. Adibidez: mendira joan edo pistinara joan.

Handitan aktorea nahiko nuke izan, betidanik gustatu zaitelako zinea eta pertsona famatu bat nahiko nukelako izan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario